Retur & Ombytning

OBS: Over jul har vi udvidet din returret. Det betyder at du kan bytte/returnere din ordre frem til d. 7/1 2022 (gælder alle ordrer købt efter d. 25/11 2021)

Vi gør det nemt og bekvemt for dig at returnere din ordre.

Bemærk, at du har 14 dages fuld returret fra du har modtaget din ordre til at returnere det ubrugte produkter.

Beklager, vi tilbyder ikke direkte ombytninger. Hvis du vil bytte til en anden størrelse, model eller farve, bedes du returnere produktet og bestille det ønskede produkt separat i en ny ordre.

Klik herunder for at købe din returlabel :

Køb returlabel - Danmark

Køb returlabel - Sverige

Køb returlabel - Frankrig


Bemærk: Hvis dit land ikke er angivet, kan vi desværre ikke tilbyde dig en returlabel. Hvis dette gælder for dig, skal du scrolle ned til de internationale returneringsregler længere nede på siden.

RETURPOLITIK - LÆS DETTE, FØR DU VENDER TILBAGE

Bemærk, at følgende betingelser gælder for alle returneringer:

Vi accepterer ikke returneringer, hvis det returnerede produkt:
- Ikke er i ny stand
- Dufter af parfume eller andre stærke ting
- Har været udsat for røg
- Er vasket
- Ikke er blevet pakket tilstrækkeligt og ordentligt til returforsendelse

Du har 14 dages fuld returret. Når de 14 dage er gået, kan vi ikke tilbyde dig at returnere købet.

Hvis du ønsker at bytte en vare, skal du gøre følgende:

Du kan returnere varen til onlinebutikken. Husk at medsende en kopi af fakturaen, en udfyldt returseddel og den korrekte returkode, og følg proceduren for, hvordan du returnerer (som vil fremgå af retursedlen). Du skal returnere varen til os inden for 14 dage efter modtagelse (se returadresse herunder). Dine penge for de returnerede varer refunderes, når din ordre er modtaget og behandlet. Hvis du vil have en anden vare, bedes du afgive en ny ordre.

DIN RET TIL AT ANNULLERE

Hvis du fortryder dit køb, kan du gøre følgende:

Ifølge loven har du ret til at fortryde dit køb op til 14 dage efter modtagelse af varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen til os i en salgbar stand og med prisskiltet stadig vedhæftet. Vi anbefaler, at du vedlægger den korrekt udfyldte returformular og følger proceduren for returnering (som vil fremgå af retursedlen). Når vi har modtaget og behandlet din retur, refunderer vi købesummen til din konto inden for ca. 14 arbejdsdage. Du modtager en e-mail med en kreditnota i forbindelse hermed.

Vi bruger normalt den samme betalingsmetode, som du brugte, når du betalte for varen, til refusion.
Hvis du ikke længere har den vedlagte returseddel, bedes du kontakte os.
Du kan også selv udskrive returformularen, bare følg nedenstående link.
Tryk her for returformular

Defekt

Hvis du har et defekt eller defekt produkt, bedes du sende en e-mail til stampe@kv-stampe.dk med billeder af defekten og dit ordrenummer.

INTERNATIONALE RETURNERINGER

Hvis du bor i et land, hvor vi ikke tilbyder returetiketter, skal du følge vejledningen herunder:

Du bruger din egen transportør, f.eks. GLS, DHL, FedEx eller andre internationale selskaber. Disse transportører er ikke påkrævede, du har mulighed for at finde din egne.

Det er vigtigt, at returformularen er inkluderet i pakken for at sikre en hurtig og nem proces.

Udfyld returformularen med de nødvendige oplysninger og vedlæg den i pakken.

Send pakken til følgende adresse:

Retur adresse:
KV Stampe & Sønner A/S
Ringvejen 60
7900 Nykøbing Mors
Danmark
Tlf. +45 97 76 78 00



SPØRGSMÅL VEDRØRENDE RETURNERINGER?

Har du spørgsmål eller har du brug for hjælp til returprocessen? Kontakt gerne vores kundeservice. Du kan se vores åbningstider her:

Man-fre: 08.30-16.00
Lør-søn: Lukket

Du kan nå os via følgende kanaler:

Telefon: + 45 97 76 78 00
E-mail: stampe@kv-stampe.dk
Livechat på webstedet (nederste højre hjørne)

Hvis du har mistet din returformular, kan den findes her:

Tryk her for returformular